Platforma Trezora este cel mai bun sistem informatic de gestiunea articolelor, vanzarilor de bijuterii / obiecte second-hand / obiecte la comanda din România.


  • Cele mai noi tehnologii informatice
  • Solutie customizabila si eficienta
  • Siguranta totala
  • Respectarea legislatiei in vigoare
  • Usurinta operarii de catre angajati
  • Rapoarte in timp real

Caracteristici

Trezora foloseste cele mai noi tehnologii informatice, punand pe primul plan usurinta de a realiza operatiile de catre angajati, precum si aducerea in timp real a rapoartelor despre activitatea firmei catre administratorul ei. Platforma Trezora este compusa din doua module: modulul pentru punctele de lucru si modulul pentru sediu. Accesul in fiecare modul se face pe baza unei autentificari (nume de utilizator si parola), in urma careia, in functie de tipul de utilizator, se pot efectua diverse operatii specifice.

Detalii

Interfata pentru SEDIU

Sediul este punctul central al activitatii companiei, de aici se poate configura modul de lucru al magazinelor, politicile de vanzare, operatii cu numerar, preturi de acces pentru operatori, etc.

Detalii

Interfata MAGAZINULUI

Toate operatiile disponibile operatorului de la magazin se pot face doar in limitele impuse de la sediu. Interfata magazinului este extrem de simplu de utilizat, durata familiarizarii operatorului cu aceasta fiind de maxim o ora.

Detalii

Pachete si module

Licenta Trezora este valabila pentru o singura agentie. Exista doua tipuri de pachete predefinite. Exista si posibilitatea achizitiei de module auxiliare (daca pachetul selectat nu contine aceste module).

Detalii